när jag vandrade längs gatorna

2011-03-22 @ 13:11:35

när vi kom fram var vädret grått och mulet och det snöade hela fredagen

på flygplatsen stannade vi på espresso house för en liten förmiddagsfika


men dagarna efter det var det massor med sol














det kändes som att vi mest bara åt på restaurang och gick på olika föreställningar hela dagarna , vilket vi faktiskt också gjorde . efterom att vi åkte dit för att fira pappas födelsedag blev det han som fick bestämma vad underhållningen skulle vara under dagarna . men kul hade vi . sen fick jag ju se Linus Wahlgren sjunga "jag klär av mig naken" samtidigt som han tog av sig tröjan på scenen . inte helt fel om jag får säga vad jag tycker .

Kommentarer
Postat av: Maidie

HAHA!

Jättefina bilder iallafall! :DDDD

2011-03-26 @ 22:06:35
URL: http://maidies.blogg.se/
Postat av: lissa

jättefin outfit! varifrån är kjolen:)

2011-03-28 @ 14:21:16
URL: http://chaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0