just nu:

2011-08-27 @ 23:31:58
jag sitter i min ensamhet och tittar på bästa the kooks på mtv från deras rock am ring spelning. innan dess tittade jag på tjejernas film, sex and the city 2. en av mina favoritfilmer, mest för att jag älskar alla olika sorters kläder som är med. jag ville egentligen bara skriva av mig lite, då jag känner mig så ensam i ensamheten när jag sitter här hemma, helt ensam. men jag tror det behövs för min del. imorgon måste jag börja förbereda mig inför skolan, och bäst av allt: välja ut en skoloutfit.

Kommentarer
Postat av: sofia

Nu är vinnaren i veckans blogg utlottad! Kika om det var du och annars lycka till nästa gång. Kramar

2011-08-28 @ 10:07:52
URL: http://bbomans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0