i'm on a freakin' boat.

2011-08-22 @ 22:11:52
jag och astrid bestämde oss för att mötas inne i stan, mest för att bara hänga och leta efter lite snygga höstnyheter. dock hittade vi inte så mycket, men vi hade en trevlig dag ändå

efter "shoppingen" sa vi hejdå till centrum och tog båten ut till astrids lägenhet

jag var glad, men var tvungen att hålla i hatten hela vägen - risken fanns att den skulle blåsa iväg

astrid var också glad, men hon rörde sig alldeles för mycket för att jag skulle kunna få ett bra foto

förväntansfull

när vi väl hoppat i land gick vi till mataffären för att köpa blåbär och glass. paj stod på bakschemat!

en till oss och en till astrids pappa (vi är ju för snälla)

resultatet blev hur gott som helst. jag vill ha mer redan nu!

sen var astrid lite söt ute på balkongen i kvällssolen.

Kommentarer
Postat av: hannah

så fint!

2011-08-23 @ 16:06:50
URL: http://coffeeworld.blogg.se/
Postat av: sandy

Eller hur!



Härliga bilder:)

2011-08-23 @ 16:27:15
URL: http://sandyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0