gunga

2011-06-14 @ 21:13:28

när astrid anlände satte vi på all time low på högsta volym och stod och hoppa till det ett tag

astrid flippade och ristade in våra favoriter på fingrarna

jag älskar min bakgrunsbild

kör megablått på naglarna för tillfället

efter allt musikspelande tog vi en promenad och köpte glass

kaos när jag försöker fly från min fotograf/mördare

på vägen försökte jag mig på ATL-dansen

resultatet var mycket lyckat

astrid var söt

efter promenaden gick vi till lekplatsen för att gunga . men inte i den gungan , den var alldeles för liten .

stenball



fina namn



sen blev vi ledsna ..

.. jätteledsna . ser alltid ut sådär när jag gråter .

för den äckliga snigeln va så ful .

sen dog jag . hängandes i gungan .

och det där är ett galet spöke .
det här måste ha varit det längsta inlägget jag någonsin gjort . men vi tog många bilder .
DVDn kom aldrig med posten idag , så den måstemåstemåste komma imon (!)

Kommentarer
Postat av: julia

love the blue nails!

2011-06-14 @ 22:17:11
URL: http://wearify.blogg.se/
Postat av: JalexLovechild

Du borde bli författare. Du har sådan inlevelse när du berättar. Som att du minns det som om det vore igår.

2011-06-14 @ 22:21:24
Postat av: fillefilé

så jäkla grymma bilder vaaaa!

2011-06-16 @ 21:42:00
URL: http://feeliciasofia.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eecederholm

Tack! Fina bilder :)

2011-06-20 @ 16:34:45
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0